Erasmus+

blog B.D.U.N.

Dziennik projektu "Bądźmy dwujęzyczni! Uczmy nowocześnie!" realizowanego w Gimnazjum nr 81 / Szkole Podstawowej 363 im. prof. Witolda Doroszewskiego w ramach Akcji 1 Edukacja Szkolna programu Erasmus+ Unii Europejskiej

Lekcje dwujęzyczne

Oto wykaz zajęć zrealizowanych przez nauczycieli jako CLIL w czasie trwania projektu "Bądźmy dwujęzyczni! Uczmy nowocześnie!":

  • 1 Fizyka (k. Kończak) 40 lekcji w klasie VII, 30 lekcji w  klasach GIM
  • 2 Geografia (M. Karaś) 15 lekcji w klasach VII
  • 3 W-F (Anna Mróz) 1 lekcja w klasach GIM, 2 lekcje w SP
  • 4 W-F (Agnieszka Sławińska) 4 lekcje w klasach GIM
  • 5 Historia (Joanna Kalisz – Lerch) 16 lekcji w  klasach GIM, 5 lekcji SP 
  • 6 Religia (K. Kołodziejczuk) 12 lekcji w  klasach GIM, 3 lekcji SP
  • 7 Ed. Dziennikarska (E. Dębska)
  • 8 Muzyka (K. Szurek 2016/17) 16 lekcji 
  • 9 Zajęcia artystyczne (Karolina Szurek) 36 lekcji
  • 10 Magdalena Watts: edukacja europejska: 72 lekcje

Dla przedmiotów: fizyka, geografia, religia, ed. europejska i zaj. artystyczne CLIL był realizowany jako Innowacje Pedagogiczne. Opisy innowacji znajdują się na podstronie https://erasmusgim81.blogspot.com/p/plany.html
__________________________________________________________________ 

Poniżej prezentujemy tematy lekcji, które przeprowadzimy z wykorzystaniem CLIL, TIK i eTwinning w roku szkolnym 2018/19.

Joanna Kalisz-Lerch. Historia.
  • przedmiot:
  • klasa:
  • temat:
  • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinnin
Agnieszka Sławińska. WF.
    • przedmiot:
    • klasa:
    • temat:
    • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinning

Anna Mróz. Przedmiot: WF.

W przyszłym roku szkolnym zaplanowałam kontynuacje  zajęć, których elementy będą prowadzone w języku  angielskim w klasach, w których przeprowadziłam już takie lekcje w obecnym roku szkolnym.

Dla klasy 5b:
  • Kształtowanie zwinności- wyścigi rzędów
  • Bauncing ball- doskonalenie kozłowania piłki prawą i lewą ręką.
  • Let’s play- gry i zabawy z wykorzystaniem piłek
Dla klasy 3b:
  • Nauka układu aerobikowego z wykorzystaniem słownictwa w języku angielskim.
  • Warm up- prowadzenie rozgrzewki w języku angielskim.
  • Kształtowanie siły mięśni ramion i obręczy barkowej w obwodzie stacyjnym.
Przewiduje także realizacje tych tematów w innych klasach szkoły podstawowej w zależności od przydziału jaki otrzymam.

Karolina Szurek. Przedmiot: muzyka.

Dla klasy 4b:
  • 1. Zaczynamy muzyczne przygody. We can work it out!
  • 5. Loud and quiet - dynamic in music.
  • 9. Rythm is fun!
  • 13. Carolling across Europe
  • 19. Musical instruments - percussion
  • 20. Frederic Chopin's childhood
  • 23. Spring is here!
  • 25. The Earth's Day. Acoustic ecology.
  • 30. Singing all summer

Dla klasy 5b: 


Dla klasy 7b:

Elżbieta Dębska:

    • przedmiot:
    • klasa:
    • temat:
    • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinning

Katarzyna Gawlicka Lucima:

    • przedmiot:
    • klasa:
    • temat:

    • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinning

Jolanta Woźniak:

1) Przedmiot: język angielski

Temat: WHAT`S THE TIME?
Klasa: I SP
Wykorzystuję: gra planszowa "The Clock", piosenka z YouTube: WHAT`s THE TIME?



2) Przedmiot: j. angielski/j.niemiecki
Temat: DEINE TRAUMFERIEN/ YOUR FUTURE SUMMER HOLIDAYS
Klasy: VII/VIII
Wykorzystuję: TIK/Tripwow Slideshow, Tripadvisor.com, smilebox.com










    3) Przedmiot: język angielski
    Temat: WHAT IS YOUR PET DOING NOW? PRESENT CONTINUOUS
    Klasa: IV/V
    Wykorzystuję: TIK/ LEARNINGAPPS.ORG /https://learningapps.org/1792413




    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz