Erasmus+

blog B.D.U.N.

Dziennik projektu "Bądźmy dwujęzyczni! Uczmy nowocześnie!" realizowanego w Gimnazjum nr 81 / Szkole Podstawowej 363 im. prof. Witolda Doroszewskiego w ramach Akcji 1 Edukacja Szkolna programu Erasmus+ Unii Europejskiej

Plany wynikowe z lekcjami BDUN

W czasie trwania projektu stopniowo uczyliśmy się prowadzić swoje przedmioty po angielsku.

Oto wykaz zajęć zrealizowanych przez nauczycieli:


  • 1 Fizyka (k. Kończak) 40 lekcji w klasie VII, 30 lekcji w  klasach GIM
  • 2 Geografia (M. Karaś) 15 lekcji w klasach VII
  • 3 W-F (Anna Mróz) 1 lekcja w klasach GIM, 2 lekcje w SP
  • 4 W-F (Agnieszka Sławińska) 4 lekcje w klasach GIM
  • 5 Historia (Joanna Kalisz – Lerch) 16 lekcji w  klasach GIM, 5 lekcji SP 
  • 6 Religia (K. Kołodziejczuk) 12 lekcji w  klasach GIM, 3 lekcji SP
  • 7 Ed. Dziennikarska (E. Dębska)
  • 8 Muzyka (K. Szurek 2016/17) 16 lekcji 
  • 9 Zajęcia artystyczne (Karolina Szurek) 36 lekcji


Poniżej wpisujemy tematy lekcji, które przeprowadzimy z wykorzystaniem CLIL, TIK i eTwinning w roku szkolnym 2018/19.

  1. Agnieszka Sławińska

    • przedmiot:
    • klasa:
    • temat:
    • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinning

Anna Mróz:

    • przedmiot:
    • klasa:
    • temat:
    • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinning

Elżbieta Dębska:

    • przedmiot:
    • klasa:
    • temat:
    • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinning

Katarzyna Gawlicka Lucima:

    • przedmiot:
    • klasa:
    • temat:
    • co będzie wykorzystane: CLIL, TIK, eTwinning

Jolanta Woźniak:

PRZEDMIOT: J. ANGIELSKI

TEMAT: WHAT`S THE TIME?

KLASA: II SP

CO WYKORZYSTUJĘ:    GRA PLANSZOWA"THE CLOCK" I PIOSENKĘ Z YOUTUBE: WHAT`s THE TIME?








    PRZEDMIOT: J. ANGIELSKI/J. NIEMIECKI
       TEMAT:  DEINE TRAUMFERIEN/  YOUR FUTURE SUMMER HOLIDAYS 
       KLASA: VII/VIII 
      CO WYKORZYSTUJĘ:  TIK/TRIPWOW SLIDESHOW, TRIPADVISOR.COM, smilebox.com






     PRZEDMIOT: J. ANGIELSKI

    TEMAT: WHAT IS YOUR PET DOING NOW? PRESENT CONTINUOUS

    KLASA IV/V

    CO WYKORZYSTUJĘ: TIK/ LEARNINGAPPS.ORG /https://learningapps.org/1792413




    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz